Top 5 veelgestelde vragen

Je ontvangt je E-ticket binnen 24 uur op je e-mail adres wat je bij de boeking hebt opgegeven. In de meeste gevallen ontvang je al een e-mail binnen enkele minuten met je E-ticket. Let wel op dat in sommige gevallen de e-mail binnen kan komen in je spambox.(of bij Gmail in de promoties tab) Vlieg je met een lowcostmaatschappije, dan is de boekbevestiging ook gelijk het E-ticket.
Wanneer je wel betaald hebt maar geen bevestiging hebt ontvangen, dan is er waarschijnlijk een storing opgetreden. Bel ons dan op +31 85 016 0861 en wij lossen het voor je op.
Nee je E-ticket is niet je boarding pass. Je ontvangt je boarding pass van de luchtvaartmaatschappij nadat je incheckt. Dit kan op de luchthaven of kan je van tevoren online doen.
Wanneer je online incheckt ontvang je de boarding pass digitaal, en kun je deze zowel op je mobiel of uitgeprint tonen.
De hoeveelheid ruimbagage die je mee kunt nemen op reis hangt af van welke luchtvaartmaatschappij je hebt gekozen. Bij het boeken van een tickets staat altijd aangegeven of ruimbagage is inbegrepen. De hoeveelheid bagage dat je mee kunt nemen kun je terug vinden door in te loggen via Mijn profiel of op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Is de ruimbagage niet inbegrepen maar je wilt wel bagage mee? Dan kun je in de meeste gevallen tijdens het boeken van de vlucht aangeven of je ruimbagage mee wilt nemen en de eventuele kosten hiervan.
Om nog meer ruimbagage bij te boeken dien je in te loggen op de website van de luchtvaartmaatschappij.
Gebruik hiervoor de airline referentie die je kunt vinden op je boekingsbevestiging.